migrän eller inte

...jag vill att det ska få ett stop nu. Jag klarar inte av den huvudvärken. Varje gång den kommer måste jag gråta mej själv till sömns. Det gör så fruktansvärt ont och förstör hela min dag. Jag som skulle shoppa och spend some time med mamma, fast fan, har man den jävla huvudvärken som stör så vill man ju bara åka hem. Men lite fick jag handlat iaf. Lite är bättre än inget tycker jag.


image44


Kofta, Cubus
Ögonskugga, Isadora, Cubus
BH, H&M
Sjal, H&M
Dag Kräm, Nivea, Kicks


Efter det åkte jag hem till Farbror Tommi och Marie. Underbaraste bebisen jag sätt! Lilla Robin. Lite mamma känslor jag fick där ett tag. Jag vill också ha en lite söt bebis som jag kan pussa och gosa med. En hund skulle ju också funka men det är ju man allergisk mot. Tommi och Marie har allt. Två hundar (småhundar) och en lite bebis, och såklart en lägenhet. Jag vill också bli stor. (Fast där ljuder jag lite, Forever young).
Mummu och Sussu var där också. Vi var inte där så jätte länge. Drack en kopp kaffe och en G1-muffins, jätte gott faktiskt. Jag borde börja med sånna bantningsmetoder jag eftersom träna är så jävla tråkigt, or not, men ja ork. 
Sen efter det åkte vi och lämnade Sussu hem till pappa. Huvudverken blev bara värre i bilen och när jag kom hem. Usch..

Jag la mej på min säng och bara grät av huvudverken. Ni förstår inte hur ont jag har. Samma sak varje gång. Jag bara låg och grät. Efter en stund kom mamma in och gav mej nån konstig tablett, eller en huvudverkstablett som iaf funkade på mej, EoX, tror jag det var. Men just i den sekunden när jag låg där halft död trodde jag att jag skulle dö av den och att det var nånslags lungnande eller nån sömnmedel och jag ba: åh nej mamma vad har du gett mej. Kommer jag dö? .. Jag känner mitt blod! Och det är sant. Jag kände faktiskt mitt blod, som rysningar genom hela kroppen. Mamma sa bara: Jah, den börjar verka, jag kommer in om ett tag igen. Jag kände mej helt drogad av smärtan. Strax efter mamma gått somnade jag och jag hade hemska mardrömmar :(

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra och ha för mej.
Låtar öder bestämma tror jag.
Xoxo chao /  Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0