Åh nej och procent

Nationella i matte idag. Det har väl de felsta 1:or haft så ni som haft det vet iaf vad jag menar när jag säger åh nej, eller ja, ni som ligger på G och neråt. Fyfan. Jag hade MVG i matte i 9:an, fatta det? MVG? Och nu? Nu fattar jag inget, allt går dåligt och sjukt? USCH! Nästa år blir det ju inte bättre heller med matte B! Aija, jag hoppas på det bästa iaf.

Igår träffade jag Jemina snabbt. Hennes mage har växt! Auuww! Jag kan inte fatta att det växer en människa i henne just nu. Min bästa vän har en bebis i magen. Magen putar och åh, så sött så jag dör! Jag önskar henne all lycka i världen! Hon kommer bli en underbar mamma! <3

Köpte mina Karneval-trosor igår. Dom var faktiskt söta när jag sen testade dom hemma. Först såg dom så stora och fula ut, men nu är jag faktiskt nöjd. Funderar nu bara om jag ska brodera in INTI (dansklubbens namn) eller om jag ska låta dom bara vara röda. Undra. Jag blev så himla kär i dom trosorna så jag måste köpa ett par till haha!

Sen så idag hittade jag värsta fyndet. Snurrade runt i underklädersavdelning på lindex och hittade sånna svarta strumpbyxor, av sånt skönt tyg, innan 79kr, nu 20kr! Så himla keckt! Och så köpte jag sulor till mina skor, vilket var något onödigt för att slurna jag har i nu är lite tjockare så skon har töj ut sig lite mer än det skulle ha gjort, vilket e värligt dumt. Dumt av mej. Skit också.

Nu så har jag bastat hemma hos mummu och haft det gött. Snart ska jag klamppa hem igen (ork). Någon som vill rädda mej ifrån mitt helvete? Eller hitte lön, du som hittar mej från mitt hem får hittelön om du lämnar mej hemma hos nån annan!

Xoxo / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0