Allt går för fort nu

Kan inte tiden bara stanna lite. Bara lite. Jag vill inte att du ska åka min käraste, min älskade, mitt allt. Åk inte ifrån mej. 17dagar, bara 17 dagar kvar tills du åker bort. Bort till, någonstans till andra sidan jorden och borta ska du vara, för länge. Jag orkar inte och klarar inte detta. Hur ska detta sluta.

Kan inte tiden bara stanna, bara lite. Bara 10 dagar kvar till Karnevalen och det börjar bli ont om tid att träna. Det känns som det inte kommer att gå bra. Det känns som allt kommer att gå väldigt dåligt. Mina fötter har skavsår, skorna har blivit för stora, jag kommer blanda ihop alla danssteg. Det kommer inte gå bra.

Kan inte tiden bara stanna.
Så att jag ska ha tid att andas.

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Det lät jobbigt.. :/ Hoppas allt löser sig till det bästa!

2008-05-21 @ 14:16:45
URL: http://enterthecircus.blogg.se
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många tävlande än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0