Blommor

Så himla härligt när allt i denna värld börjar ta sin rätta färg nu. Allt grönt och blommande. Det är helt underbart och jag är helt kär i det sköna varma vädret. MEN, då kommer den underbara pollen-sjukan ockås som inte är lika älskvärd. Jag hatar den. Jag är snuvig och trött. Jag vill inte. Det är så himla tråkigt. Jag vill njuta som alla andra av vår och sol vädret, men nej. Jag ska vara sjuk. dom få månader som solen nyser och värmer, då ska jag vara sjuk. Som tur är inte jag den enda och det får jag trösta mej med.

Min helg har jag spenderat det mesta innomhus och mysit med min älskling-pälskling. Det har varit så skönt och bara sova och låta tiden gå, inte göra nått alls. Jag vill ju vara med Lars så mycket som möjligt. Snart åker han och det är inte mer än 4 veckor kvar nu, typ. ÅK INTE! LÄMNA MEJ INTE! .. det känns som inget efter det kommer bli som förr. Det suger. Allt suger utan dej. Livet e long gone utan dej.

Idag var det dans igen. Fan, jag skriver alltid om min dumma dans bara. haha! Aija, jag är iaf så himla glad för att jag får så himla mycket bra kritik. Jag måste nu ge allt till dansen. Jag blev nämligen erbjuden en plats i nästa caporales tävling. Det är inte alla som får dansa i den ska jag säga! Och jag är så himla glad! Jag är inte bara helt säker på att det är saya tävlingen hon pratar om men OM så blireh sthlm nästa år! ;)

Pyss och KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0