flash-ight

Jag hoppar så många som möjligt kommer och kollar på mej. Jag vill ju visa hur duktig jag är på karnevalen. Fast jag kanske inte är sådär jätte duktig och allt kommer gå lite si och så, men i vilket fall. Kommer bli sjukt kul och jag vet inte. Börjar känna mej lite pepp och glad nu. Får försöka hålla uppe humöret nu. Imorn frå det bli en massa jävla vatten och sjukt med kolhydrater. Nu håller jag på att bli peppad.

Livet är så kort, det känns så meningslöst just nu, jag vill bara skratta bort den, dansa bort den.

Idag var det en sjukt härlig dag. Efter skolan satte vi oss på våran bro. Vi satt där, solade, sjöng och hade så hima kul. Det var verkligen riktigt gött, jävligt flashigt.

Imorgon blireh flash. Jag hoppas det går bra. Jag får iaf drömma om ett MVG, hade vart så himla gött när jag ändå kämpat så himla.

Jag har inte så mycket att säga idag förutom att det vart en underbar dag.
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0