för mycket i hjärtat

För mycket överallt. För mycket att tänka på. För mycket känslor.

Jag vill bara säga: Jag önskar alla hade en vän som Sofia Gustafsson. Du är underbar. Hur elak eller dum jag kan vara ibland så vet jag att du stannar kvar hos mej för att du vet att livet inte alltid är så lätt. Du försöker alltid få mej på bättre humör när jag är ledsen och irriterad. Det är så härligt när du alltid är så glad och possetiv, eller för det mesta. Du vet att dom dagar som är dina dåliga finns jag för dej med. Du är en av dom som verkligen säger åt mej att kämpa för du tror på mej och vet att jag kan. Du talar om för mej att kämpa för mitt eget bästa, för att jag ska må bra. Du tänker på mej och bryr dej. Det finns så mycket bra att säga om dej och jag vill att du ska veta sånt. Bara så du vet.. Jag älskar dej. Du är en av dom bästa vänner man kan ha.
Stackars dej som inte har en GustKung.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-22 @ 13:51:10
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Ida Frank

I min blogg säljer jag underbara kläder. Det finns en kategori som heter (KLÄDER?). Just nu finns det två klänningar, en blus, en kofta, en polotröja som är rosa. Vissa saker är sålda men för varje dag som går lägger jag in nya saker där. VARJE DAG! Ibland två plagg om dagen. Plaggen kan bli dina, och det är bara att höra av sig. Spana in varje dag och se om du hittar något. Kram!

2008-05-22 @ 13:52:03
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: gustkung

:') jag börjar nästan gråta. haha, tack så mycket. du vet att jag tycker du är bäst, haha

2008-05-22 @ 14:52:28
URL: http://sofiagust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0