Grillkväll

Efter en väldigt jobbig, ledsen fredag vände min otur och lördagen kunde inte blivit bättre. Eller visst kunde den blivit det, men för mej var det helt lagom, en helt underbar kväll.

Lars och Jag vaknade den sköna Lördagmorgon väldigt tidigt. Jag var oerhört ledsen och fick en idé att jag ville sova utomhus istället och det gjorde vi. Vi fixade filat och en massa gott att ligga och så la vi oss där och myste (på våran terass, om det nu heter så). Det var inte kallt eller nånting.
Iaf, till mat blev det grillat, så himla gott när man steker tjockkorv. Älskar. Drack lite vin-nånting, som pappa fixade. Väldigt flashigt och gott. Efter maten åkte jag till Saara och Lars hem.

Hos Saara var det musik, sminkning och "vad ska jag ha på mej" som gällde. "E ja för fixad??". Haha, vi har verkligen jämt kul. Efter alla olika klädesplag kom vi fram till resultat, efter all smink, hårnålar, spray, allt så var vi entligen färdigt så vi åkte till Hjällbo och träffa Mahmmud. SEN var det dags att åka till Migueliito som hade grillfest. Vi kom rätt sent så det var lite pinsamt, plus att man inte kände en kotte typ. Men det var god mat, skiit skön musik, sådär jävligt flashigt. Sen vart det en massa dans och sånt. Inte för att jag vågade köra några moves, menmen.

Jag och Saara har skämmt ut oss nu för livet osånt <3
"Jag har lärt mej HoHo nu, nästan" ASG!!!!!

När klockan närmade sig 2 stack vi därifrån, eller det gjorde typ alla och vägen hem! OUFF! Tvääär kul var det. Fan jag skratta på mej typ. Nee, men helt underbart att skratta så mycket som jag gjorde. Det känndes verkligen som om jag behövde det, eller jag vet att jag gjorde det. Lycka, skratt och kärlek är värt mer än guld.

image60

Rakas enkeli
Shululuuuu fäg u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0