Prins ali, vilken magi, ali a babaa

Så härligt, klocka är tolv och man är redan hemma från skolan. Slutet är nu nära. Så himla härligt att slippa all stress, allt i skolan.
Idag kom jag till skolan och hade betygsnack om engelska. Det har gått jätte bra och jag är så himla stolt över mig själv. Jag fick VG! Jag är så himla bra! Jag älskar livet, nästan! Sen kollade vi slutet på This is England, gillar verkligen den filmen. Den är så sorlig. Att det kan finnas sån hat mellan människor, helt sanslöst.

I vilket fall, sen var det Svenska. Vi fortsatte med våran pjäs/saga. Vi valde Aladdin, en av mina absoluta favoriter, helt klart! Jag är Aladdin, Sofia är Anden och Jasmine är såklart Prinsessan Jasmine. Allt går hur bra som hellst och det kommer bli en riktig komedi. Jag älskar vara sådär seriöst oseriös, om du förstår.

Klockan fem ska jag till stan för att möta Mervi och köpa löshåret till dansen. Måste nämligen ha tjocka jättelånga flätor. Sen så stumpbyxor. Funderar på sånna glittriga, ser rätt flashigt ut sen när man ska dansa, tror jag. Får nu se hur det blir. Efter det åker vi direkt till danstränigen, så jag missar karaoke på SvFi ;(
Inte långt kvart till Karnevalen nu. Tjohow.


Kommentarer
Postat av: cassandra

Hitt eller Diss? gå in och rösta!

2008-05-28 @ 12:33:18
URL: http://dasiilvaa.blogg.se
Postat av: cassandra

Tack för att du tyckte til!! :D

Hoppas allt är bra idag?

2008-05-29 @ 08:51:49
URL: http://dasiilvaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0