Underbara helg

Lätt att det har vart den underbaraste helgen. I fredags åkte jag med Sofia och Jossan till Stenungsund. Jag och Sofia gick snabbt hem till henne, fixade på med bikini och packade med filtar, korv, engångsgrill, volleyboll och cigg och cola såklart! Sen åkte vi till Nösnäsbadet om jag minns rätt, eller att det hette så. Men, jag och Sofia var där först av alla så vi låg och chillade och solade, as gött! Jag badade faktiskt för första gången i år och GISSA? Det var inte kallt! :O Så jävla härligt! Men Sofia var mer fisk än jag. Hon var i 3 gånger haha!
Sen blev det fullt med folk, ingen som jag kände, men saksamma. Jag och Sofia hade iaf en kul kiss-upplevelse "under huset". Senare på kvällen kom Håret till std med. Men jag, Sofia och Håret, stack hem till Sofia redan vid 11tiden. Men det var en härlig kväll. När vi kom till Sofia la vi oss i sängen och somnade till good luck chuck.

Lördag, träffade min älskade bebis Lars i stan. Vi åkte hem till Farmor och lämnade alla mina tunga grejer. Vid 2tiden åkte vi till hjällbo för att kolla på min dans grupp när dom skulle uppträda. Själv kunde jag ingen av danserna eller koreografierna så fick inte riktigt vara med, synd. Efter det åkte vi tillbaks till mummu. Då blev det gillat! Så himla gött. Jag blir hungrig bara jag tänker på det. Till efterrätt blv det vaniljglass med jordgubbar. Solen var varm och man svettades i bara bikini. Kunde livet blivit bättre? Nej.
Efter all mat och vila var bastun klar och sedan hoppade vi in i bastun. Jag älskar basta! På kvällen gjorde vi inget speciellt utan bara chillade och kollade på tv.

Idag, klockan är snart tio och det är hur varmt som hellst. I solen är det 28grader. Helt underbart. Så snart ska jag äta lite frukost och sedan förbereda alla saker. Sen blir det 4 timmars dansträning igen som jag absolut inte har något emot. Ska bara bli skönt och gå ut och dansa och röra på höfterna.

Puss / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0