på dig, på dig, på dig.

Jag vet inte, känns som om jag måste fortsätta på nått sätt. Jag har gjort mycket dumheter, men nu gick jag kanske över gränsen, och jag vill inte sluta. Nej, jag ska inte sluta. Ni får mig att må dåligt. Ni får mig att må skit. Ni får mig att ha så jävla ont och jag kan inte vila, jag kan inte vila tankarna, och det som gör ont i mig går bara inte över. Nu har jag haft en så sjukt dålig kväll för att ni ger mig för mkt att tänka på.

Du får mig att inte kunna bestämma mig, du får mig att inte veta vad jag vill, eller vad jag ska göra. Jag tycker om dig, det gör jag, otroligt mycket. Men vad ska jag göra med dig. Jag vet precis vad du vill och inte vill, men hur ska jag kunna bestämma mig över vad jag vill när det du vill inte går ihop. Det gör det kanske för dig, men för mig är det inget bra. Jag är olycklig. Jag vill inte leva ett liv utan dig. Du är den bästa jag träffat.

Du, du får mig att må så himla dåligt. Du vet inte vad du vill. Jag vet vad jag vill med dig och utan dig vill jag inte vara. Men jag kan inte vänta på dig. Jag klarar inte av att inte veta, jag klarar inte av det, allt, dedär. Jag vill inte att du ändrar på dig för jag tycker om dig som du är. Du är helt underbar. Helt underbar. Men du är inte snäll mot mig. Det är inte okej.

Du, du vet inte vad du vill. Du har ingen plats att stå på. Du är ingen till att bestämma. Du väljer fel, du väljer bort mig och är det de du vill så, okej. Men jag saknar dig varje dag. Mä rakastan sua, kiltti, lupaa että joku päivä kaikki paranee?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄR SÅ ARG!!!!!!!!!!!!
på mig själv, på dig, på dig, på dig, på er, på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0