You had a bad day

Åh det var verkligen en knasdag igår. Inte kul för fem öre, inte kul nånstans, eller kanske lite.
Börjar med att jag kommer försent till skolan dock började jag först klockan tolv. Men det är så typiskt mig att komma sent och jag är arg på mig själv för det. Jag sätter mig i klassen och då får jag ett samtal. Åh nej, inte mamma. Jag gick till en ekande sal, satt där och gapade för fulla halsar. Att du kan vara så elak mot mig. Jag vet att du bara försöker hjälpa mig men du vet inte hur, och allt du gör blir fel och allt blir väldigt fel, det blir så det inte ska vara och så jag är så arg på dig. Du tror verkligen hemska saker om mig, saker jag aldrig nog skulle göra, dock saker jag nu funderar mer på varje dag, men nej, jag har min gräns, den ska jag inte sudda ut.
Väl tillbaka på lektionen efter ungefär en timma, missat hela genomgången. Jag kommer aldrig lära mig detta, jävla InDesigne, jag orkar inte, det är inte kul. Inte alls, och under hela lektinonen, inget blev gjort, inget, för jag fattar inte, jag verkligen vill inte. När man inte har nån vilja går det inte heller, det blir bara en massa gnuggande i ögonen, en massa suck och en massa gå och dö tankar.
Dagen blev inte bättre av att veta att skolan slutar först klockan 19:00, 3timmar spanska, OHNEJ, jag ville verkligen inte men jag måste. Jag gick dit. Satt och ville dö i väntan på att lektinonen skulle börja. Då kom mitt x, utan mina grejer och sa att han fixar det en annan dag. Det var ingen fara, fast jag väntat på dom sen, ja, ett tag nu. Sen gick han igen.
Lektionen började, och min mage kurrade så mycket. Jag var så hungrig. Jag kunde bara konsentrera mig på att jag ville ha mat och skratta åt läraren och Joel. Joel visste inte vad bäng var, och han sa krocksa, fast han menade nått annat. Fy, va du e söt Joel, haha! Och läraren, Juliette, hon e ju sjuk asså. Helt knas.
Sen började smsen rulla in, jätte kul. Fyfan. Och jag e sån tjej, jag klarar inte av sånt, inte ta hand om sånt själv. Så lika bra att bara skita i det. Jag ringde K och han kom till stan. Vi skulle flippa lite, eller han, inte jag. Men så sket det sig.
Sen så åkte vi och hämtade mina grejer från mitt X, så slipper jag allt sånt skit som inte har med mig att göra. Han ska bara vara jävligt glad på mig att jag inte öppnar käften och säger nått jag inte borde säga. Jag trodde du var bättre än vad du visade. Jag vill inte ha med sånt att göra, lika bra. Smsen slutade inte att komma, och snart så får dom mig att säga dumma saker.
Jag var något irriterad. Så Peo ringde och vi pratade rätt länge, ungefär 3 timmar, och det kändes faktiskt jätte bra. Ni ska bara veta vilken kille han är, helt underbar! Jag är så glad att jag har honom i mitt liv. Du gjorde mig på bättre humör och du hjälper mig att hålla mig ifrån dummheter. Tack söt <3

Idag började dagen ingen bra heller. Vaknade av ett samtal, tack att något väckte mig iaf. Jag hade somnat om på morgonen med kläderna på och allt. Fy på mig. Så idag skiter jag i skolan.

Jemina har fått sina bebis nu, sin fina flicka. Jag ringde henne och hörde bebisen, jag hörde den, henne. Jag började gråta. Det var så stort på nått sätt. Åh hon var på riktigt. Jemina är mamma nu. Hon kommer bli världens bästa mamma och jag ber för henne och önskar henne all lycka i världen. Nu vill jag bara gå och köpa massa grejer och skämma bort barnet.
Jag önskar den vackra flickan välkommen till världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0