my scars remind me

Hej du älskling som dag efter dag krossar mitt hjärta.
Ta det inte som nått dåligt, jag gillar den min smärta.


JAG HATAR DIG, JAG HATAR DIG, JAG HATAR VAD DU GÖR MED MIG, JAG HATAR DET DU GÖR MIG TILL, JAG HATAR ATT DU GÖR MIG SVAG, JAG HATAR ATT DU FÅR MIG ATT GRÅTA, JAG HATAR ATT DU FÅR MIG ATT VARA LEDSEN, JAG HATAR ATT DU FÅR MIG GÖRA DUMMA SAKER, JAG HATAR ATT DU INTE ÄR MIN, JAG HATAR ATT DU INTE VILL VARA MIN, JAG HATAR ATT JAG NÄSTAN HADE DIG, JAG HATAR ATT DU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR, JAG HATAR ATT DU ÄR SÅ JÄVLA ELAK, JAG HATAR ATT DU KROSSAR MITT HJÄRTA, JAG HATAR ATT DU SLÅR SÖNDER MIN STYRKA, JAG HATAR ATT JAG SAKNAR DIG, JAG HATAR ATT JAG SAKNAR DINA KYSSAR, JAG HATAR ATT JAG SAKNAR DIN NÄRHET, JAG HATAR ALLT MED DIG, JAG HATAR DIG, JAG HATAR DIG, JAG HATAR DIG FÖR ATT DU FICK MIG BLI KÄR. ÄCKELSLYNA <3


Jag drack upp mina sorger och det märktes. Jag svepte i mig mer än jag borde gjort. Jag gjorde bort mig. Jag gjorde dumma grejer. Jag ångrar det. Jag får nu skämmas. Jag får ha ångest över det spriten gjorde mig, över den människa jag släpper lös, över det som spriten släppte lös. Men känslan att vara redlös, vara borta, inte minnas inte tänka, inte veta nått, inte vara vid medvetande, det känns bra. Då behöver jag inte tänka på dig.

Åh, vad är det du försöker göra. Försöker du verkligen säga nått till mig eller är jag bara dum i huvet? Vill jag bara tro det för att tro att jag är den ända. Vad är det? Varför säger du inte det till mig istället, varför gör du det så jävla komplicerat? Varför går du runt med grejerna, varför gör du så? Varför säger du det inte till mig? Jag ska förstå nån dag. Jag ska få fram sanningen nån dag. Bevisa för mig att du kan, att du klarar av det. Bevisa för mig att du är den du är, den jag vet att du är.

Vad gjorde jag nu. Hoppas du inte tror på det jag sa, fast det kanske var sant. Fast jag inte minns så var det nog sant. Jag bara fick inte fram det på ett bra sätt. Fan, jag vet inte vad jag ska göra utan dig. Jag vill bara att du nåndag ska fatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0