Do I look like I sell Drugs

Nu mår jag faktiskt en aning bättre. Jag vet inte varför för inget blev ju bättre. Men jag tycker nu så iaf och skiter i allt annat. Jag vill bara vara lycklig och jag förtjänar faktiskt det, lite iaf och då ska jag få vara det lite. Men det blir ju alltid en aning bättre efter att man pratar ut om sina känslor. Inte gör som jag att man sväljer in allt det som igentligen behövs sägas och den klump av depp som vill bara sprängas i magen på en. Men några små ord, en liten bekräftelse kan ställa allt till någonslags rätta igen. Nu är det bra igen, några dagar iaf, men det räcker ju, ett tag.

Jag är så trött på ALLT som börjar på bokstaven S och slutar på kola. KUK I SÅNT! Imorgon är det skolfoto, och jag kommer se ut som ett jävla miffomongo. JAG HAR INGE LUST och jag e på sånt humör att skolan kan ta sig, i rumpan. Fast jag har nog vart på sånt humör hela livet.

Och, Kattis, du är ball. Hon läser min blogg haha!
Ska bli kul att träffas igen tycker jag. PUSS!
Visst var vi söta? December 2005 ;D


Kommentarer
Postat av: Kattis

- Haha awh, sikken gammal bild :D

2008-09-23 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0