LUFT

Du vet att luften, den är gratis
den kostar inget alls
så tror du verkligen
att den är nyttig för din hals


Vad är idén med skolan när man varje dag känner för att hoppa av. När man inte har nån insperation till sin kreaktivitet. När man inte får gjort det man måste fast man vill. När man verkligen inte orkar. Jag är tvungen, det är jag. För vad är jag utan skolan? Vad blir man utan skolan? Ingenting. Jag har då ingen framtid. Men varför ska det vara så jobbigt? Jag måste ta tag i mej själv och mina problem. Allt kan inte gå över skolan. Jag måste orka, jag måste klara av detta.

Jag har inte många att kalla vänner, jag har inte min familj. Jag har inte någon just nu i mitt liv. Jag vill inte ha någon. Nu kommer mörkret igen och jag börjar bli deprimerad. Börjar låsa in mej själv, i mej själv. Jag vill sova bort mina dagar, mitt liv. Jag vill inte ta tag i mina problem. Jag har ingen att be hjälp av. Du kommer ändå inte alltid finnas där.

Slå dej fri, lev ditt liv innan allt är förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0