Söndag

Åååh! Det var verkligen jätte skönt att komma ut igår. Dansa, dansa, dansa.. Jag älskar att dansa. Jag glömde allt jobbigt för en kväll och hade kul. Jag hoppas det blir fler gånger för det var verkligen uppskattat. Missade sista vagnen hem kom jag på när jag stog där och dansade, så jag var ju inte hemma fören klockan sex. Hemma blev man lite depp igen. Men vafan. Mitt cancer hem.

Vaknade tidigt, vid halv tio och gjorde mig snabbt iordning. Sen drogs det till Liseberg med mina bebisar. Sjukt tråkigt att jag dör. Nu är jag hemma, trött, kall, blöt (efter att ha tvingats åka flum ride 5-6 gånger..), arg, illamående, hungrig, depp och ännu mer trött. Så ska väl powernappa snabbt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0