FINMÅBRAHELG

Åh vilken underbar helg jag hade. Massa krökande, rätt chill och precis vad jag behövde. Fredag var jag på trädgårn och lämnade lite saker. Gud, jag hatar när man känner sig som hemma, det blir bara fel då. Och så jävla överskattat, lixom mer än normalt. Efter det var fixat åkte jag till Saara och där vart det lite chillkrök och gumman var så full, haha sen kallar hon mig alkis. Tidigt på morgonen klamppade jag hemåt i mina fina nya klackar.

Baksi i lördags fick mig att välja det självklara. Nästa fest. Det blev krökande hos Angelica. Mys. Sen blev det lite efterfest hos Niko och tillslut blev det väl nått glas för mycket, sen blev det väl nån konstig nikotinblandning säkert. Gud.. Jag hade trevligt iaf.

Det var en fin helg. Jag mår bra av sånna helger och jag längtar till nästa helg. Fan va jag vill att det ska vara helg, igen och varjedag. Äsch.. Nån som är på att starta helgen på torsdag? Typ sticky eller nått? Jag börjar skämas för att jag aldrig vart där haha!

Idag har jag vart hos mummu och gosat med mina små pojkar. Jag älskar dom så mycket. Mina kära bebisar.








(hos Saara)








(hos Angelica)


Kommentarer
Postat av: hanka

JAAAA STICKY PÅ TORSDAG IMORGON! :D

2009-12-09 @ 18:12:22
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0