krog

Oj, nu är det bara en vecka kvar. Den mest stressade veckan på hela året, tycker jag då. Problemet nu är bara att pengarna tatt slut. Måste fan fixa det på ett eller annat sätt. Ja, i vilket fall. Igår var det meningen att dra på skolavslutningen, men icke. Jag tror inte det är nån som vill se mig där iaf, eller det är knappast nån som känner igen mig vid det här laget. Så jag sket i det, tog ett mysigt varmbad sen stressfixade jag mig och sprang till sticky. Alla var där! Shit va det var mycket folk. Som tur stog alla man kände långt fram i kön så man slapp ställa sig längst bak. Fyfan. Det var i vilket fall rätt kul och väldigt billigt. Efter happy hour drog vi till Rockbaren, jävla mysigt ställe har jag kommit fram till. Iaf, meningen var att jag skulle med en massa folk på Park Lane och se Laidback Luke, men jag bangade det, vilket var bäst. Jag fick en jobbig snefylla och efter jag lugnat ner mig klampade jag och Sofia (och Dennis också) till Sibylla och åt keeebab, mumms. Kioskgubben ville inte erkänna att sofia var dum i huvet :( bara full, haha! Ser jag det såhär i efterhand så var det nog en bra dag iaf!

Idag blir det utgång igen, tror jag.. hahahah!! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0