orka imorn!

Imorgon blir det till att ta tag i saker igen. Sånna dagar hatar jag. Då man har skylldigheter till något. Iofs så är det för min egenskull men att slippa hade vart det bästa. En vacker dag kommer jag tacka mig själv för att jag tog tag i saker, annars kommer jag hata mig själv om jag inte gör det nu. Ingen vill leva död.

Klickade hem lite grejer från h&m nyss. Hoppas dom kommer innom kort. Dock stog det att det skulle dröja till slutet av månaden. Det blev bland annat en pälskrage, hoppas det blir så snyggt som jag föreställt mig att det ska vara. Jag ville ju verkligen ha den. Sen blev det lite smycken och sånt. Ska nog iväg imorn och köpa mig ett par converse. Jag pallar inte att INTE ha ett par. Jag känner mig.. dålig haha! Sen så hoppas jag att jag även hinner med några julklappar. Usch va svårt! Hemskt. Sen på kvällen blir det kaffe hos Amanda tror jag. Myspys. Iaf, dagen blir nog bra imorn, hoppas jag. Nu ska jag lägga mig och läsa "När jag hör din röst" <3 puss.

  

 


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Skulle du kunna ge mig feedback på min blogg, jag vill göra bloggen bättre och mer intressant och behöver din åsikt. Din åsikt betyder jätte mycket för mig, hoppas du vill ta din tid och ge mig dina förslag och tips.



Kram Minnie :)

2009-12-05 @ 16:46:12
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0