oskuld

Hade en trevlig torsdag. Jag vart och handlade lite julklappar. Super fint och bra att man kommit nånstans nu iaf. Efter shoppkalaset var det stress hem och fixa sig för att hinna till sticky (innan alla drar därifrån igen..). Detta var alltså dagen då jag förlorade min sticky-oskuld. Det var trevlig och lite för billigt och.. Det brukar inte vara en bra blandning. Men länge stannade vi inte utan fortsatte till Rockbaren (min andra oskuld) och satte oss där vilket var nice. Det slog ju slint i skallen och jag tappade förmågan att vara mänsklig, så vi fick för oss att vi skulle basta, vilket absolut inte blev av men vi drog oss mot spårvagnen och jag vet inte hur många gånger jag sa "lilla boikkiii" på vägen. Jag hade trevligt och jag hoppas det blir fler gånger.

Idag vaknade jag och sofia (jag helt inklämd i väggen. Jag har ont i hela kroppen..) vid ett tiden och åkte till hennes skola, där jag var lite hårmodell. Håret skulle toppas lite. Först nu inser jag att det är nog en 10cm (minst) kortare. Herreminjesus.. Aija, jag är snygg iaf!

Sen har jag väl inte gjort så mycket, försökt städa lite. Spelat Crash bandicoot (som vägrar starta igen, suck) som är det tyngaste spelet ever! Lagat tacos. Kollat på idol-finalen och letat efter Jenni i tv-rutan. Dock hittade jag inte henne. Vill ni veta nått kul? Jenni ringde när hon satt där i globen.. GISSA VAD DOM SPELADE FÖR MUSIK? TOBAS? KAN NI FATTA!? Haha, jag blev lycklig och ställde mig upp och hoppade lite. Ja.. Jag ska väl försöka lägga mig och sova. Har blivit sjuk, misstänker jag. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0