puss

Ojojoj, klockan börjar bli mycket men jag väntar fortfarande på nukkumatti. Han kommer nog snart.. Om han inte redan var här.. precis? Nu börjar jag gäspa och känna mig lite trött. Gött. Men ja, imorgon blir det till att shoppa lite, antagligen. Försöka få domdärjävla julklapparna, fixat och klart, typ. Det är ju så himla många att köpa till? Shit. Idag tog jag och sussu hand om Emmas och Elins julklappar. Fettnice. Dom ska få randiga tröjor och jeansleggings. Det roliga med det är att jag råkar själv äga exakt samma kläder (ja, jag handlar på barnavdelningar! problem eller?) Ne, men det var jätte kul, och dom kommer vara sååå söta! Sen har man handlat en massa smått till bebisarna, nappar, nappflaskor, skedar, gossedjur, massa, faktiskt användbara grejer och som Maria förhoppningsvis uppskattar. Sen så var det bara typ 10 personer kvar att ta hand om.. och folk säger "gud va kul med en sån stor familj", jo skitkul, iaf på jul!

Tvn råkar vara på.. inte bra. Jag vågar inte leta efter fjärrkontrollen för att stänga av. Det är mörkt och det är nån spök-skit på tvn. Fan va jag hatar spöken! Jag kissar ner mig. Ska gömma mig undertäcket och gråta nu.. Eller iaf blunda och sjunga jesuslåtar, eller.. Jag tänder lampan och läser bloggar tills jag somnar. Världens veligaste jekka.




Kommentarer
Postat av: Hanka

STICKY IDAG DITT KÖTTHUVUD!

2009-12-10 @ 13:10:29
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0