Underbar tisdag

Åh hej. Har inte hunnit skriva så mycket. Har ju fått små pojktvillingar till syskon.


Tisdag - åkte jag hem, efter att ha varit hos pappa. Det var inget långt besök hemma utan, byta om, fixa till och ut genom dörren. Jag och kent fick för oss att åka till Universeum. Det var rätt kul, eftersom jag aldrig vart där. Men det var faktiskt mysigt, att det var bara jag och kent lixom. När vi tröttnade på det gick vi till Liseberg istället. Åkte lite och åt mat. Vi hade en jävla underbar dag asså. Sjukt underbar.


Kent körde mig hem och efter att ha hunnit sätta mig och berätta om min dag ringer telefonen, det är sussu (som istället bytte plats med mig och åkte till pappa). Jag svarar "HAR DOM KOMMIT??" nej säger hon, men det kan vara så. Så jag packade det nödvändiga och tog halvett bussen till gråbo.


Framme, vi ligger i sängen och pratar, väntar på att tiden ska gå, jag somnar. Pappa ringer, det är pojkar! Två små pojkar!


Så jag har väl inte haft för mig så mycket. Varit mest på sjukhuset och tittat på mina söta änglar.
 

 
<3

Kommentarer
Postat av: Hanka

Sjukt söta :) Hare fått namn än? Pussen

2009-07-05 @ 19:30:07
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: Jonna

ååh så söta dom var ! :)

din header var riktigt cool tkr jag :D



skulle du bara kunna hjälpa mig att vinna veckans blogg tävling på http://anjamariawigh.se ´s blogg.

Isf ,går du in på hennes blogg och röstar på mig, nr 2 ! :)



kram (:

2009-07-27 @ 06:34:37
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0