Fox

Dansträning idag. Inte haft det på ett tag nu. Både skönt och väldigt väldigt onödigt. Men det behövdes väl säkert. Ska ju åka till Grebbestad den 11:e och dansar. Det ska bli skoj.

Efter träningen åkte jag hem och la mig. Jag var jätte trött. Sov till 7, sen ringde kent och väckte mig ett tantal gånger. Så vi bestämde efter lite om och men, att en bio skulle inte sitta fel iaf, fast jag bara ville sova. Men bio blev det. Transformers - revenge of the fallen. Hallå? Sjukt bra ju! Jag grät i stort sätt genom hela filmen. En storöverdrift där men ja, den var helt enkelt berörande. Jag rekomenderar verkligen alla till att se den. För ja, om man inte tycker om filmen i sig så är det inte fel att titta på Megan Fox, eller? Haha, hon är såååååååååå snygg. Hade inte bangat henne måste jag säga ;)





 


Kommentarer
Postat av: Cindiee

Hahhaa jaaa Brüno, cpigaste filmen jag sett på längeeee :D

2009-07-20 @ 22:13:58
URL: http://cindies.blogg.se/
Postat av: trygg.

Hon är råhet som fan! :G

2009-09-04 @ 13:41:14
URL: http://tryggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0