den sidan av stan

Dagens planer gick åt skogen och jag skaffade mig andra planer istället. Åkte till stan och träffa en vän, vilket var trevligt. Faktiskt. Sen tänkte jag gå på en shoppingrunda, men nej, inte idag. Orkade verkligen inte. Så jag väntade en stund på mammsen, så åkte vi hem tillsammans.

Hemma hade vi folk som vanligt, vilket var trevligt. Alltid kul med ännu mer sjuka människor. Och plötsligt var klockan över tolv och folk började dra sig hem. Efter det har jag varit osocial med min data.

Jag får panik med mina låtar, alla är hundra år gamla. Jag vill ha nytt som jag kan stå och hoppa till hemma. Får väl skaffa mig den där.. spotyfie, eller vad det nu heter. Saksamma. Jag orkar bara inte lyssna på den skit som jag har just nu.

Jag vet inte asså. Börjar bli riktigt trött på massa saker nu igen. Folk speciellt. Fy va jag odiggar folk asså. Måste bara säga det. Så trött att man inte duger. Ska det vara så, så duger ni inte heller.

Jag hatar bo såhär jävla långt bort. Jag hatar bo på denna sidan stan. Jag hatar att du är så långt bort. Jag hatar att du är på den sidan av stan. Jag hatar vara utan dig, nu mer än någonsin. Typ..

Kommentarer
Postat av: Cindie

Gumsidumsan, tänkte. Har du pratat nåt med Jassu om ikväll? Äh wtf jag smsar dej. Pussinuss

2009-06-16 @ 14:28:24
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0