duka

Och jag som skulle sluta köpa grejer. Jo, men tjena. Mamma väckte mig tidigt och bad mig om att följa med henne till jobbet och hämta en sak, vilket var akut tydligen och eftersom jag är en så fruktansvärt underbar dotter, så gjorde jag det.

Då kom jag därifrån med med hennes grej och själv köpte jag med "biff-knivar", två olja/vinäger karaff, mjölk- och socker-set och sedan blackline vas och ljuslycktor (gud, äntligen!!). Jag älskar duka. Sen blev det en kjol från bikbok också.


            



Jag bara köper och köper saker till min blivande lägenhet. Här sitter jag, 18år, går i skola och utan jobb. Hur fan ska jag kunna flytta.. suck..

Idag är det söndag och vad ska man göra en söndag..? Äh nått hittar väl jag på. Nu är jag inte så hungrig att jag dör. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0