Härligtrosarumpa

Jätte mysig dag igår med kent. Drog tidigt på morgonen till Borås för att göra värsta klippet. Eton hade utförsäljning. Dock var det inget att hurra för. Så det blev en jakt efter skjortor i göteborg istället. Sedan åkte vi till mig och somnade med en gång.

Idag har jag vart med Jasmine. Vi åkte till Askimsbadet. Solade. Badade dock inte.. Det var svinkallt! Senare på eftermiddagen kom Cindie, Tezzo och Rune. Har haft jätte trevlig och så himla skönt. Måste bara förmedla, jag låg alldeles för länge på rygg känner jag. Eller ja, vet jag eftersom jag kollade in rumpan i spegeln förut (hahahhahahaa). Inte vackert måste jag säga.

Nu ska jag fixa mig iordning, käka lite. Sen åker jag in till stan med Cindie och Rune för att se Slipknot från bron, eftersom man fan inte gick och köpte sig biljetter till metaltown :( buhuu, men bron blir säkert fine det med.

Nu måste jag kila, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0