svara mig

Jag vet inte om det är det bästa att ligga själv i ett mörker med musik från högtalarna som får en att tänka, som får en att fundera på det mesta.


Är det detta de menar med att bli vuxen? Att ta stora beslut? Att inte leva livet så som man ska göra när man är ung och galen? Alla dessa regler. Alla dessa stora steg. Är det verkligen jag eller är det det jag tror jag måste vara för att behaga någon annan? Blir jag glad påriktigt eller inbillar jag mig bara? Ska jag behöva ända mig själv? Är det något fel på mig? Jag måste få veta vad som är rätt och fel. Vem jag är? Vad vill jag vara? Vill jag detta? Vill jag bli vuxen, måste jag bli det? Ta ansvar, börja tänka, inte vara ett barn längre. Jessica du är inget barn längre. Så som du gör, gör barn. Men jag är ett barn. Jag har mycket kvar att lära mig. Gör jag rätt nu? Snälla någon, svara mig? Hjälp mig att förstå? För jag är förvirrad.


Kommentarer
Postat av: angelica

sv: haha, hur mår du?

Har du ett bra sommarlov? :)

2009-06-24 @ 15:34:52
URL: http://zoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0