ta bort det onda

Ja, jag är sjuk just nu. Väldig sjuk. Vart på sjukhuset idag. Bra! Om du bara visste.

Gör som du vill men jag tänker vinna tillbaka
ditt hjärta oavsett hur mycket du kämpar och stretar emot
du kan inte först ge så mycket och sen plötsligt sluta

Texten beskriver mycket av mina känslor just nu.

Idag har varit en hemsk dag. Helt förfärlig. Min värld har rasat och jag vill inget annat än bara försvinna. Dock löser det inga problem i världen. Men.. Kvällen blev bättre. Låg i sängen med migrän och tänkte att jag vägrar ligga hemma ikväll, jag vägrar ligga kvar en sekund till och gjorde mig iordning och åkte in till stan för att möta Kent och gå på bio. Tyvärr blev det ingen bio iaf utan vi hamnade på bron ikväll igen för att se Marilyn Manson. Han är ju för sexig. Håller ni inte med? NammNam!

Imorgon blir det gudstjänst. Härligt!
Därför ska jag lägga mig och såva typ nu.
Gnatt och sovgott eller nått.. dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0