Sol och bad med bebisarna

Åkte till pappa i några dagar. Skönt att komma bort från betongväggarna och allt annat här hemma. Dagarna har varit varma och sköna och jag har legat utomhus dagarna långa och sovit tidigt om kvällarna vilket har varit rätt skönt faktiskt. Fått umgås med mina bebisar också.

För er som inte vet, så är det max två veckor kvar tills jag får två helt underbara tvillingsyskon <3

Idag kom jag hem tillbaka. Åkte till stan och skaffade mig ett fritidskort, känns jätte bra att ha det gjort nu. 
Imorn på morgonen blir det en sväng till Borås med min karl. Jag är lycklig.

Här är lite bilder på mina bebisar :)


















Kommentarer
Postat av: angelica

sv: haha söta ungar ;)



fan vad segt, trodde pollen var som värst på våren. hoppas du blir bättre snart!



med mig är det bra, har det rätt slappt. Solar, träffar kompisar men jag gör dock inget speciellt :)

2009-06-25 @ 09:20:39
URL: http://zoas.blogg.se/
Postat av: Cindie

Aah jag vet, den doftar asgott :D Hihi

2009-06-25 @ 11:27:34
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0