Fredag

Fredag morgon, äntligen. Avslutning, sedan sommarlov.
Gick upp jätte tidigt, vid 7 tiden ungefär, vilket är jätte tidigt för att vara jag. I vilket fall skulle det bjudas på fika på avslutningen, och jag ställde mig och baka muffins, vilket blev fett med fail, men iaf. Duktigt gjort för att vara min första gång.
Iaf, det var jätte tråkigt på avslutningen. Sofia fattades (miss u). Men hon är i magaluf och har skoj med Sarah. Efter avslutningen blev det ännu en shoppingrunda, vilket jag får sätta stopp för. Jag har faktiskt inte vunnit på lotto. Det blev väl inte så jätte mycket saker, en u-neck, två mascaror, lite nagelack och sånt smått och gott. Ena mascaran var till mamma, för hon är bäst i världen.

Efter min vistelse i stan åkte jag hem för att powernapa lite och sedan, fixa mig och sedan utgång med min Saara.
Super kul! Först blev det Chez, några cider där med tim + hans random folk och sen kom min pololo med, och han är också bäst i världen! Men vi blev inte där länge. Därifrån gick jag, Saara och Kent till Keybar. Där var det asdött faktiskt och Kent stack. Så jag och Saara blev kvar själva och ja, en sak leder till en annan och plötsligt skulle vi med ett par galningar till Valand. Och Valand e nice, eller ja, jag diggar det faktiskt. Dock blev det ett glas för mycket och tim som är så underbar betalade taxi till mig hem.







Lördag mådde jag inte så jätte bra. HAHA, jag ska inte börja prata om det nu. Utan ja, ett glas för mycket säger en hel del om dagen där efter, iaf i mitt fall.

Annars var lördagen toppen. Jag mådde bättre till kvällen. Då blev det god mat, massa kul folk i huset, pololo med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0