Bio

I Torsdags, seg dag. Allmänt sur och ledsen. Jag och bfriend kom iaf överens om att ses i stan och prata lite, och kanske ta en bio. Innan dess kom Michelle till mig, vilket hon borde göra oftare, eller iaf att vi ses oftare. I vilket fall, besökver var inte långt. Hon skulle hem och jag till stan för att möta upp kent.

Vi träffas i stan och han ber mig hoppa in i bilen. "Där är din påse". Och ååååh! Bättre man kan man inte ha. I påsen fans parfym, smink och sånt. Riktigt behövligt, as tack <3



Båda var jätte hungriga så vi gick och käka och sen bort till biopalatset. Vi såg the hangover. Sjukt nice film, den var faktiskt rolig. Måste fan åka till Las Vegas. Måste.. Snart! För jag har blivit kär i den staden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0