Nya köp

Igår var typ världens underbaraste dag. Nej, inte rikgit men det var övermysigt. Jag tog bussen rätt tidigt bort till Lindome för att träffa min kära där. Vi tog bilen till freeport och kollade runt lite. Vi hittade en svart finkjol som vi la undan. Sen i glasbutiken, åh gud va jag vill ha allt där inne, och iittalabutiken ska vi inte ens prata om. Om man bara vore oberoende skulle jag behöva en lägenhet för all glas och porslin jag skulle skaffa mig. Idag köpte jag inte mer än ett tumbler glas och två shott glas (nu är det bara dom svarta kvar!!) från mine (kosta boda). Älskling köpte dom bruna till mig.

 

Jag fick träffa hans syster.. Oj det var, ja.. Nervöst, fast det bara var "hej.. hejdå" så. Ja. Sen var det väl inte mycket mer på freeport. Köpte hårspray och en underbar läppbalsam med jordgubbs-"smak". Kostade bara 29:- så jag får be kent köpa dom andra "smakerna" till mig med. Jag var jätte nöjd.

Efter det åkte vi till Kungsmässan. Jag har faktiskt aldrig varit där förr, men FY va det var mysigt där. Vi gick först och åt buffe som var jätte god och det fanns jätte mycket att välja mellan. Helt klart en plats att besöka igen. Efter vi ätit och vilat lite, började vi gå runt. Hamnade inne på HM där jag köpte en kjol, linne och BH. Kent skulle köpt en annan kjol till mig med eftersom han tycker det är så viktigt med kjolar men jag är väl inte så jätte förtjust i att han ska köpa massa saker. Så vi bangade det. Sen hamnade jag på gina tricot, hittade inget speciellt förutom trosor. Jag har nu under en lång period, kanske under ett års tid skapat mig ett tros-köp-beroende. Jag måste verkligen köpa trosor hela tiden. Jag vet inte, är det bara jag eller köper ni också underkläder sådär jämt typ?
Men iaf, vi gick runt massa och handalade och det vart jätte mys. Men klockan började bli mycket och jag skulle skynda mig till Sussus avslutning men innan det efter en massa tjat och så blev det en sväng in på HM igen för att köpa kjolen iaf, och ett nagelack som jag inte kunde motstå.

Kent körde mig till stan och jag skynda mig till mammas jobb för att köpa resten av mina saker, tallrikar, assietter, kanna och annat smått.

1. Trosor - Gina tricot & Lindex
2. Kjol - HM
3. Nagelack - HM, Läppbalsan - beautyzone
4. Shorts - Bikbok, BH - HM
5. Bikini - HM
6. Assietter - juicy

7. Kjol - HM

8. Örhängen - UVX

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0