klackar

Vaknade relativt tidigt idag, skulle upp för att skynda mig till Angered för att hämta mitt paket. Efter det fick det bli en liten runda i angereds butiker. Och in i belles shoes. Där fastnade jag ett tag, för gud är underbar som sakpade höga klackar. Satt en stund där inne, funderade och pratade med försäljaren eller vad man ska kalla henne. Hon är hel ball. Jag köpte i vilket fall med mig ett par hem och la undan ett par. Mamma får följa med mig och hjälpa mig lite.

Sen åkte jag till farmor en stund innan jag skulle på möte. Testade skorna jag hade beställt och åh, dom var som gjorda för mig. Dom var helt underbara och färgen var hur ball som hellst.

Efter mötet åkte jag in till stan och träffa en sötnos. Satt vid gräsmattan vid operan och det var mysväder, ja iaf innan det blev kallt. Bara så att ni vet.. så bajsa en fågel på min väska. Min nya väska och jag blev nästan ledsen i ögat. Usch för fåglar. Menmen.. Jag och söt skiljdes sedan åt utanför mammas jobb och jag gick dit och vänta på henne. Och fick köpt lite saker med mig igen. Men nu blir det slut med det, iaf på ett tag. För r.i.p Duka, ni försvinner nu. Cervera har nämligen köpt upp Duka. Så inga mer Duka påsar. Så.. hello Cervera! typ... HAHAHA!

Pololo kom förbi en stund. Det är hans födelsedag, så grattis till han <3















Kommentarer
Postat av: Cindie

Akta dej för Belle-skorna, de håller inte alltid bra kvalité! Men bra snygga är de!

2009-06-18 @ 02:03:48
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0