i skorna är jag gud

Vaknade rätt ridigt idag, vid tolv kanske. Rätt skönt. Fick iaf ett härligt samtal och vipps så var Sofia min älsklade, eller ska jag säga den störde här. Vi firade den nya dagen med kaffe och cigg på min så otroligt härliga balkong. Måste säga att alla måste älska den balkongen. Blev massa störda bilder och en massa annat kul. Vi peppade som fan hela dagen för att babe skulle jobba på gp och vi skulle dit. Sofia åkte hem, jag fick mamma att investera en ja, vafan heter dom, sån man iaf smälter choklad i, så bara så ni vet, köp inte en sån till mig som inflyttningspresent när jag flyttar hemmifrån eftersom jag redan har en sån. Sen kom sofia tillbaks med hennes skor, helt ärligt (fast på skoj) Sofia, jag skiter i att du kom, men TACK för att du kom med dom skorna.. JAG DÖR! jag älskar dom. Måste, imorgon, köpa, jag skiter i vad, men jag köper dom imorn, samma, exakt samma, för jag är GUD i dom skorna. Och dom andra skorna, och dom tredje, fan, det blir många skor nu. Men samsamma... Nej men klart jag inte sket i att du kom för du gjorde min dag Sofia <3

Peppen var på högvarv nästan men allt förstördes av ett ord och en kontroll. Jag ska fixa det en annan dag, jag lovar. Eller inte jag då, men ja. Jag lovar.

Varför finns inte din lukt kvar på tröjan. Varför kan jag inte släppa taget. Varfö ska det vara så svårt. Varför så jobbigt. Varför kan man bara inte rymma från verkligheten. Frågetecken. Saksamma.. it's too late.

Kommentarer
Postat av: den störde

haha, det var en riktigt fin dag! repris på det! PUSS

2009-03-08 @ 18:34:07
URL: http://sofiagust.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hey, låter som en trevlig dag :)

Jag vet, tänk om sådan kärlek funnits..men men man får drömma om det och det är väl därför man har filmen. Kram

2009-03-10 @ 08:49:56
URL: http://zoas.blogg.se/
Postat av: sofia!

tänkte att vi skulle ses idag,manfred har ju klätttring osv. men ring mig, eller ja ringer runt tolv. puss

2009-03-12 @ 07:40:16
URL: http://sofiagust.blogg.se/
Postat av: sandra

fin blogg =)



www.metrobloggen.se/sandraaz



www.metrobloggen.se/sandraaz

2009-03-12 @ 10:40:48
URL: http://www.sandraaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0