Thank god

Igår gick jag till skolan. På tal om besvikelse och "yani" vänner som jag nämnde i förra inlägget, så kan jag ju säga att det finns ju ett antal i skolan som helt enkelt inte är mer än stora feta rövhål. Det är ju det sista sista man förväntar sig när man mår som man gör och ja, allmänt. Få höra sånna grejer är fan inget kul och det gör mig så jävla ledsen och arg när man väl accepterat saker och ting. Så vill bara säga till er: Fuck u all, smuts människor, dö. Känns rätt skönt att slippa sånt och sånna som dom. Jag orkade inte stanna där mer än behövligt så jag gick till hm för att köpa ett par skor som också bara blev besvikelse. Träffade syrran också, efter en runda hit och dit åkte vi hem.


Jag kom hem och fixade mig snabbt för att åka in till stan igen, träffa jocke och kent på chez. Jag var as trött och helt opepp och tänkte faktiskt stanna hemma men efter att ha tänkt en stund hur tråkigt jag kommer ha, ensam hemma, sitta vid datan, vara uttråkad och dö så tänkte jag att det lönar sig nog att åka in. Dessutom får jag ju träffa min pojk. När jag kommer dit, fortfarande på dåligt humör. Måste ju ärligt vara nått fel med mina humörsväng. I vilket fall. Sur. Sitter på stället, chez, en måndag kväll, lika dött där som på kyrkogården. Sen kom Sofia dit. Jockes tjej. Världens härligaste brud. Där satt vi ett tag och tjötade. Segt var det fortfarande.


Senare runt tolv kanske.. gick vi till Berså. Där var det oxå tomt och segt. Jag och Sofia började komma igång lite och stog och dansade för oss själva. Inte en själ jag brydde mig om, sket i vad alla tyckte, hur alla tittade. Jag brydde mig inte. Okej, det fula groggludret som sedan raggade på våra pojkvänner fick väl ondaögat en eller två gånger. Fula uppblåstafan. I vilket fall hade jag en av dom bästa kvällarna jag hft ute. Tack vare sofia of course.


Nu ska jag plugga. Puss.


Kommentarer
Postat av: Elena

Köper du kläder via internet eller irl? =)

2009-04-01 @ 07:30:17
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: ja, verkligen! :)

2009-04-02 @ 12:30:41
URL: http://jjassie.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Du har en bra idé där, tack för att du tycker till! kramar! :)

2009-04-05 @ 23:58:52
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: elin

kul blogg! :)

Nu är det så att även jag ska ha en frågestund, så nu får du gärna gå in på min blogg och söka upp inlägget Frågestund och kommentera lite frågor så svarar jag på dom ikväll! :)

2009-04-11 @ 14:14:41
URL: http://smetchningbeetch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0