Twiggy

Godmorgon. Jag bestämde mig för att gå upp nu och försöka mig på att gå till skolan idag. Får la hoppas att jag håller mig bestämd och gör det sen också. Snart blir det att hoppa in i duschen och efter det blir det min hemgjorda jordgubb-kiwi-smoothy, det är dagens missbruk. Men innan det tar jag på mig min jacka och mina tjackis-solglasögon och sätter mig på balkongen, i sooooolen, och tar morgonciggisen.

Här är en bild från igår. Så blir det när man har astråkigt på nätterna. Sminkade mig, testadde lite nya färger och metoder. Testade twiggys. Det är helt klart mina nya favorit nu! Det är ju hur snyggt som hellst. Dock är ju jag inte proffs på det och har inte dom bästa sakerna till att göra det med (det kommer med tiden). Men dethär ska jag verkligen träna på så det blir lite bättre. Men jag är förvänad över resultatet ändå. Trodde verkligen inte att det skulle vara snyggt.



Nu är detta dåliga webcam bilder, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0