En dålig helg.

Helgen har varit sjukt dålig. Fattar inte vad folk tänker med, eller hur fan dom tänker om andra. Jag är inte nåns svans. Så är det bara. Jag är en osäkert varelse och jag hatar att folk försöker sig på svaga typer. När jag är extremt lätt irriterad ska folk hålla på och förstöra för en. Jag är så sjukt jävla besviken på alla som kallas "yani" vänner. Bajsar snett på alla sånna. Jag har verkligen ingen lust att bry mig längre. Visst jag bryr mig nu. Jag skriver till och med om det. Men saksamma.

I vilket fall, från början.. En dålig fredag, vissa folk kommer man bara inte överens med. En dålig fredag, sur som fan. Lägger mig, väntan på en bättre lördag. Det skulle bli en bra lördag. Åkte iväg och träffade Rickard och Mattias enstund. Ja, det var väl kul, men jag var inte på humör riktigt efter min fredag. När jag kommer hem, ska fixa mig till Ay Caramba som jag så gärna ville på, eller egentligen inte utan jag ville bara träffa min karl och ja, vara med han, bland lite folk. Då blir inte det heller av och jag blir sur på han med. Irriterad, tidig lördags natt, går jag och lägger mig och sover.

Söndagen var lite bättre tror jag. Min pojk kom iaf hem till mig och gjorde mig på bättre humör. Vi kollade på älsklingsfilmen twilight, åh va den e bra. Eller kanske inte efter 3gången man sätt den men. Jag har lånat boken av sofia. Har försökt mig på en sida eller två. Den är på Engelska och det är lite svårt för mig. Men man fattar betydligt mycket mer av filmen efter en snabbförklaring av boken och en exstra gång sedd. Min karl somnade i vilket fall hos mig, jag råkade också somna och när vi båda plötsligt vaknar klockan fyra. Då blir det bråttom och parkeringstiden hade gått ut och där har han härliga p-böter.

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh vad roligt, vad gulligt av dig att beskriva så fint :) Blir superglad ska du veta. Kramisar till dig :)

2009-03-31 @ 16:32:14
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0