duka

Hejsan denna onsdagskväll.

Idag var jag på mammas jobb och fyndköpte en massa saker som vanligt. Fy va mycket det blev köpt och behövliga, bra saker, såklart. Jag förbereder alltså den dagen jag flyttar hemmifrån, om ni inte visste det. Det blev bland annat: pasta tallrikar, två vita skålar, juicy assietter, två ugnsforman, ett fat från steningeslott, en lila fjärilskål mm. Jag blir så lycklig! Haha! SOMOM nån bryr sig egentligen? Jag skiter i. Jag blir lyckig av mina glas och skålar, såfuckoff, pyss <3




Efter mina små ärenden och möten (haha!!) idag åkte jag för att möta en sötnos som följde med mig hem, vilket var trevligt. Det otrevliga var dock att hon behövde gå så tidigt. Så jag lämnad henne på spårvagnshållplatsen. Nån annan dag :)

Nu har jag försökt träna lite på min koreografi tills på lördag. Det går åt helvette och jag har ingen aning om vad jag håller på med. SKJUTMIG!! Ne, om man skulle ställa sig och träna lite till?


Cindie
- du är världen bästa. Jag älskar dig. Så himla äckligt underbart att ha dig i mitt liv. Big'sis <3


Kommentarer
Postat av: N

nån annan dag (a)

2009-05-13 @ 21:55:59
Postat av: Cindie

jag älskar dej med lillskit!!! <3

2009-05-14 @ 00:36:52
URL: http://cindies.blogg.se/
Postat av: Hanka

BÄST FÖR DIG, FÖR JAG VILL HA DIG DÄR MED MIG! :'D

2009-05-14 @ 07:21:06
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0