helg

Mysig lördag med min karl, massa mys. Han är verkligen bäst i världen. Om saker bara vore lite lättare hade jag vart i himlen, men det är inte meningen. Han åkte hem tidigt och jag la mig i sängen och somnade med karamell kungen, alltså godispåsen.


Försov mig som vanligt idag och kom jätte sent till tränigen. Men gud, det gick bra kände jag. Snart är det hjällbodagen och jag ska dansa tobas koreografi, som jag inte kan än. Men det kommer väl gå bra. Jag lär mig rätt snabbt, tror jag. Sen blir det danmark helgen efter! Tjohow!  Känns så jävla bra.


 Idag borde jag egentligen planera en massa, en "veckans-planering" typ. Har så mycket att göra och alldeles för lite tid och ork för något. Läxor, dansträninger. Inget kommer bli gjort ändå känner jag. Härlig inställning. Sen måste jag göra en inköpslista på allt som behövs till både dansen och sommaren. Smink, hårband, klänningar, kjolar, shorts, byxdress, allt möjligt. Har inga sommarplagg så dags att gå lös med pengarna. Men då undra jag själv, vilka pengar! Åh, skjut mig eller ge mig ett jobb.

Nu är jag helt död. Jag vill sova.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0