katt på strand

Åh idag vaknade jag väl faktiskt i tid. Men att äta frukost, duscha, klä sig och sminka sig går alltid över tiden och jag missade svenska lektionen, sen även mediakommunikationen som jag kände att det fanns ingen mening att gå på, sen graf lektionen sket jag i för jag såg ingen mening med den heller. Ser ingen mening med skolan iöverhuvudtaget. Vem fan ska man vara med där och vem fan bryr sig. Ingen. Om det bara fanns någon som var denna ingen så hade man ju kunnat gå. Men saksamma, jag har inte mer än mig själv att skylla.


Jag fick iaf nått bra ut av dagen. Gjorde ett samtal på över en timma med en mycket saknad person. Kändes skönt att få pratat om lite allt möjligt och bara få höra det man nog ville höra. Det gör ont att veta att denna person inte är en del av ens liv mer men jag har tålamod och jag väntar. Jag vill som sagt inte förstöra nått. Han kommer alltid vara en del av mitt liv. En bra del.


Jag hade sätt fram emot dagen enda aktivitet, dansträningen kl sex, men tiden efter fyra började huvet snurra och jag kände för att vila lite, jag hinner tänkte jag. Och där däckade jag och missade allt nytt och det ända jag sätt fram emot hela dagen. Det var sagt en massa på träningen och som tur har lillasyster börjat dansa så hon kom ivrigt och sa vad som sagts.


Känns så jävla skönt att dansa igen. Nu speciellt när Cindie är där med mig. Vi hade inte alltid tid med varandra men nu ses vi där varesig vi vill eller inte, men  det händer inte att jag inte skulle vilja träffa min bigsis. Mä rakastan sua cindie. Du är bäst, alltid. Men tillbaka till jävla skönt att dansa igen. Saara och jag har hittat tillbaks till varandra igen så det är skönt att träffa henne med igen. Och igen tillbaka till dansa. Jag ska bli så fitt för sommaren att det inte är sant. Man har ju lagt på sig lite under den deppiga mörka tiden på året och nu när solen kommit fram ska över jag fram.

 Jag har börjat sola lite smått och är kanske en nyans brunare än innan och jag känner mig mycket fräshare så. Sen så blir det väl till att göra lite blonda slingor igen. Då är man blond, brun, fitt och jävligt snygg i nån ny ball bikini på stranden till sommarn.


Men nu ska jag sova. Det är Engelska nationella imorn kl åtta och jag känner att det kommer gå så långt åt helvette med min engelska, men ja, upp i röven med allt negativt. Jag orkar inte med sånt, dock är de det jag lever för! PUSS JAOO! JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN! - han är bäst i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0