091118

Jag kan inte sova. Ska upp tidigt imorn. Kommer ha mycket att göra, eller jämfört med vad jag brukar ha för mig (vilket är absolut ingenting). Det blir möte, skola, möte, handla(om jag hinner det imellan) och sedan på min underbaaara dansträning som jag längtat efter i en vecka nu haha! Nejmen, sant! Jag älskar att dansa caporales, älskar. Men problemet är nu bara, hur ska jag orka mig upp? Hur..? Finns ju vissa sömnpiller här liggandes men jag är så sjukt rädd för tabletter. Jag hatar att jag vänt på dygnet helt.

Idag har jag i vilket fall haft en trevlig dag. Jag vart på IKEA och kollade runt efter lite lampor och gardiner. Kunde bara inte bestämma mig för något så det blev mat istället, mycket gott (nu blev jag hungrig igen.. fail). Efter det åkte vi till backaplan och jag fick med mig hem två par nya boots eller ja, skor i vilketfall. Mycket bra. Sen var det snabbt hem för att byta om och sedan bio, 2012 (se den!!!!)

JAG GRÄT SOM ETT LITET BARN, JAG LIPA SOM OM NÅN DÖTT! Den var jätte bra, eller jätte bra vet jag inte. Men gud så jag grät, hela filmen. Filmen träffa lixom en känslig punkt kan man säga. Och fan va jag hatar mig själv. Jag är elak.

- SNAAAAAAAAAART, snart, snart, snaaart! Jag älskar att jag försöker hjälpa mig själv.
3 december, tjohow! <3

Nu ska jag iaf ge sömnen ett försök, godnatt och pussspussnuss.


söt, osminkad, glad jessica påväg till bion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0