JUL SNART :(

Ojoj, nu blev man genast mycket fattigare igen. Usch. Shoppade lite igår. Absolut inget nödvändigt. Fick med mig hem en jätte snygg Marilyn Monroe tavla. Måste bara få mig lite ork att hänga upp den också haha. Hittade ett par fina klackskor på dinsko som fick följa med hem in i skohyllan. Får ta och sluta upp med mitt klackskor köpande faktiskt. Jag måste ha riktiga skor, inga klackskor. Sen blev mina älskade twilight böcker äntligen köpta, dock på svenska men det spelar väl ingen roll. Ska förmodligen på New Moon ikväll (hoppaaas!!). Jag har längtat i.. oj, jag vet inte hur länge på att få se den. Jag är dock helt säker på att jag kommer bli besviken för jag har alldeles för höga förväntningar.

En månad kvar till julafton föresten. Ångest. Jag hatar jul och julklappar och allt sånt, som hänger med julen. Okej, maten är rätt nice faktiskt. Men iaf, hello lixom, jag har fan 6 syskon jag måste köpa julklappar till, sen alla andra släcktingar och ja, familjemedlemmar och hela köret. Jag orkar fan inte! Jag är sämst på att köpa presenter. Det är typ det värsta jag vet. Inte så att det handlar om pengarna utan själva fantasi delen där man ska komma på vad människan vill ha och ja sånt där jätte jobbigt tänkande. Och det slutar ju inte där.. Sen ska man planera hela jävla nyår, vart man ska vara, vem man ska vara med, vad man ska göra, vad man ska ha på sig..

.. och fan jag tänker alldeles för mycket. Jag måste bara spänna av lite känner jag haha! Idag är en bra dag och jag ska inte tänka på massa annat. Jag ska iväg till mummu snart och hoppas på att pappa  tar med sig mina bebisar idag. Jag saknar dom :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0