kan inte sova

Ååh, igen vaknade jag.. Nu kan jag inte somna om. Det går verkligen inte. Och folk säger att jag INTE har sömnproblem? Jag tycker inte det är speciellt normalt att vara uppe till klockan 8, ligga vaken i 6-9 timmar, försöka sova och inte känna nån sömnlust alls? hello? Jo, idag kommer jag förmodligen inte ligga vaken till klockan 8 men, att ligga vaken till 5 är inte heller så himla kul.. Jag la mig höromdagen vid nio tiden och slocknade med en gång, vaknade först vid 12 tiden nångång.. Vad blir det, typ 15 timmar? Sen blir det fel igen när jag ska lägga mig på kvällen. Fan.. Några tips? Funderar lite på naturläkemedel, några nedvarvnings tabletter eller sånna, insomningstabletter? Det kanske kan få mig på "banan" igen? Well, får testas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0