myspys gosnos

Tycket inte att det är okej att NukkuMatti (ni vet han som kommer med sömnsanden, så alla somnar?) glömt av mig totalt. Jag är inte död än, okej? Fan klockan är snart 6 och jag kan inte sova. Vad har jag gjort hela natten? Hur kan klockan gå så fort när jag inte gjort nånting, inget alls? Äh, detta är förjävligt.

I vilket fall har jag haft en myslördag. Vaknade kanske vid 3 nångång och såg ett sms från sofia som var sugen på fika. Det var jag med. Det blev Kosmos. Mumma, va det var gott och finns det nått bättre än en cigg på det, aaaaaah. Sen blev det filmmys hos joel och bla bla bla. Jag orkar inte, jag e knäpp, kbäppis. Här kommer en bild istället.


Världens bästaste Gust, jaao!


Kommentarer
Postat av: gust

du e gölli:)

2009-12-01 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0