New Moon

Godmorgon! Ja, jag vaknade precis. Ligger och slappar fortfarande, lite pga att jag somnade vid 7 på morgonen. Det är rätt mysigt. Lyssnar på lite musik och har inte en tanke på att kliva upp ur sängen än. Usch, jag kommer bli tjock av detta nån ovacker dag.

Juste, glömde säga att jag var på bio och kollade på New Moon, eller jag kanske nämde det? äsch.. I vilket fall så är det lie svråt att bestämma vad jag egentligen tyckte för jag hade så överhöga förväntningar och visste att jag skulle bli besviken, alltså var det förväntat att jag skulle bli besviken, vilket jag blev men.. Den var ju ändå bra, typ. Eller, den är sevärd eftersom jag råkar älska den serien. Jag grät ändå en skvett haha! Köpte bökerna för nån dag sen (ångrar grovt att dom är på svenska, men det blir nog enklast så för mig). Denna saga får mig verkligen att vilja leva i en kärlekssaga jag med. Jag hade förväntat mig att vargpojkarna skulle bli mina nya favoriter, som för alla andra men jag säger bara, dom är inget jämfört med den vackraste Edward Cullen hahaha! Edward, gift dig med mig? 



Idag är det fredag. Fan va party.. not. Blir en riktigt tråkig fredag tror jag. En sitta-hemma-och-tycka-synd-om-sig-själv-kväll. Blääblä.. Får väl se. Ska nog sätta mig och lira lite ps2. suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0