STOPPPP!

En helt värdelös dag. Hemsk dag. Inget bra alls med denna dag. Så därför är det bra att den är över snart.. Teoretiskt är den det redan för över en timma sen, närmare två. Men ja, gud så komplicerad man ska vara.

Tog mig iaf tid att ha lite "ta-hand-om-sig-själv"-tid. Tog ett skumbad, muuuumms. Låg där i säkert två timmar och, jag vet inte vad. Sjöng, borde jag väl erkänna. Nej, men finns väldigt mycket som händer just nu i mitt liv. Lite för mycket att tänka på igen. Och det är november, den sämsta månaden av dom alla. Den mest ledsna och deprimerande månaden. Det gör ju allt bara värre. GUUUUUUD VA JAG HATAR NOVEMBER!!!! Nu var det sagt iaf. Men ja, för mycket att tänka på och för många. Vem och vad ska man prioritera? Bäst hade ju vart att prioritera mitt tillfrisknande. Fast att fokusera mig och bara mig kan bli väldigt trist, instängt och ensamt (som vanligt).

Jag bara tycker att allt kan stanna, stopp. Tiden skulle bara behöva stanna just nu, så jag får tänka klart.

Lalalalalaa, jag har inte mycket att säga. Nu ska jag packa lite tills imorn, för jag åker med mummu och ukki till pappa imorn och förmodligen blir det lite vattenpalats också med mina bästaste bäbisar i världen <3 PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0